en singelkvinnas bekännelser

Nyår

Publicerad 2012-12-29 23:20:00 i

Ligger o funderar på nyår 🎉! Då gifter sig Maria o Dennis. Hurra vad kul! Men mina tankar går snarare till 12slaget hihihi kommer ju vara hos Maria men undrar verkligen om ja orkar så länge. Bröllopet e halv 4 i rådhuset. Sedan hem till dom för mat ( jag har fixat smörgåstårtorna) o sen tänkte ja dra hem vid 7 o vila (tror det vart Marias plan oxå för de vill väl oxå fixa om sig o vila lite innan kvällen) problemet e bara att ja känner mig... Går ja hem o vilar så undrar ja om ja verkligen orkar dra ut sen... Har svårt att tro det egentligen...men ska ja sova mej igenom nyår??


Låter ju lie tråkigt..... Om det bara vore lie varmare...o inte så mörk... suck! Problemet är väl att dessutom skulle jag nog ine kunna sova mig igenom nyår eftersom alla fyrverkerier låter ju lite hihihi o skulle ja då vakna så nog skulle jag vilja skåla i champagne...Och hur får man upp en champagneflaska?? Har hitills inte lyckats! Hahahaha alternativie är att be Haris öppna champagneflaskan tidigar under dagen o korka igen den så kan jag lätt öppna den!

Hahahaha ah vilket ilandsproblem alltså! Kanske skulle dra till Joseline men å andra sidan så bor ju hon inte så nära...o sen måse man gå hem....usch den här kylan får ju en att inte vilja göra något! Ahh får se vad jag orkar med! hihihihi kanske har lite mer energi på måndag!


Skulle lägga upp en bild från förra nyåret och kollar igenom alla bilder från året som gått! snälla nån vad detta året det har hänt grejer!!!! Verkligen ett minnesvär år! Hoppas nästa år blir lugnare... Mitt nyårslöfte nästa år är att ta de lugnt. Den saken är säker!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en stolt mamma till tre underbara barn, Dani, Natha och Nicke, och bor nu i Norrköping. Min partner Richard är från Skottland och jobbar utomlands. Jag älskar att resa, träna, laga mat och umgås. Och Äta choklad o blanda drinkar....Fast det allra bästa jag vet är dock att mysa med mina älsklingar! Efter flera år utomlands har jag landat i Norrköping och arbetar på Ektorpsskolan, stans bästa skola förstås :),där jag undervisar i Spanska och Engelska. Det blev lärare av mig till slut, vilket jag inte hade tänkt när jag började plugga till Socionom :) Älskar dock mitt yrkesval, jag har världens bästa jobb brukar jag säga :) Namnvalet på min blogg är från den tiden då jag var nyskild och singel vilket jag inte är nu...men namnet får vara kvar ändå :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela