en singelkvinnas bekännelser

Hos Asha...

Publicerad 2012-07-29 21:43:23 i dagligt,

Asha bjöd oss tjejr på en tjejmiddag igår kväll men innan jag berättar om den kvällen så vill jag bara visa lite bilder på Ashas underbar lägenhet. Hon har själv planerat och dekorerat den och gjort arbetet själv... Strongt gjort med ett fantastiskt resultat! Se själva :D
 
 
Verkligen inspirerande...jag fick verkligen lust att fixa min men ärligt talat så måste jag nog inse att jag är ganska hopplös på det... Men om jag fick önska så skulle jag gärna ha en lägenhet i hennes stil! Älskar verkligen både stilen och färgerna
 
 
Kramar CJ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en stolt mamma till tre underbara barn, Dani, Natha och Nicke, och bor nu i Norrköping. Min partner Richard är från Skottland och jobbar utomlands. Jag älskar att resa, träna, laga mat och umgås. Och Äta choklad o blanda drinkar....Fast det allra bästa jag vet är dock att mysa med mina älsklingar! Efter flera år utomlands har jag landat i Norrköping och arbetar på Ektorpsskolan, stans bästa skola förstås :),där jag undervisar i Spanska och Engelska. Det blev lärare av mig till slut, vilket jag inte hade tänkt när jag började plugga till Socionom :) Älskar dock mitt yrkesval, jag har världens bästa jobb brukar jag säga :) Namnvalet på min blogg är från den tiden då jag var nyskild och singel vilket jag inte är nu...men namnet får vara kvar ändå :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela