en singelkvinnas bekännelser

Lite sjuk..

Publicerad 2012-03-27 21:52:19 i dagligt,

Känner mig lite dålig :(... har ätit vitlök och krypit neri sängen med favotröjan.... Carmelos Juvetröja förstås hihihi och ska titta lite på Tv innan Carmelo  ringer igen och säger godnatt. Nu har han installerat skypen i iphonen så han, ja vi då!,  gjorde en rundtur tidigare idag så jag kunde se ödemarken hihihi det är jättefint! Måste vila så jag blir frisk innan fredag!
Idag till på råga och allt så plopp så började lampan lysa inne i bilen. En orange kanpp med väsrta knäppa symbolen.. Såg ut somen bombknapp! Bara väntade att bilen skulle explodera... Kolla själv nedan..Visst ser den skum ut!  Iallafall så ringde jag till Michell så han kom och hämta bilen och fixar den imorgon! Det innebär ju förstås att jag måste cykla till skolan imorn men det ordnar sig!
Annars gick jag till Giorgio och hämtade en del saker som jag fortfarande hade kvar i lägenheten tillsammans med Carmelo. Tog medlitegrejor till honom också för även om Giorgio skickar grejorna imorgon såvetman inte när det kommer fram!  Kanske jag hinner före! Så det viktigaste släpar jag med istället <3
Nu fortsätter kvällen med Dr House.... Håkan kallade mig Dr House när jag kom hem från Chile hahahhaha pillerätande och haltande precis som honom hahhaha ja men nu slipper jag snar tabletterna och jag haltar ju inte längre.... Tack o lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en stolt mamma till tre underbara barn, Dani, Natha och Nicke, och bor nu i Norrköping. Min partner Richard är från Skottland och jobbar utomlands. Jag älskar att resa, träna, laga mat och umgås. Och Äta choklad o blanda drinkar....Fast det allra bästa jag vet är dock att mysa med mina älsklingar! Efter flera år utomlands har jag landat i Norrköping och arbetar på Ektorpsskolan, stans bästa skola förstås :),där jag undervisar i Spanska och Engelska. Det blev lärare av mig till slut, vilket jag inte hade tänkt när jag började plugga till Socionom :) Älskar dock mitt yrkesval, jag har världens bästa jobb brukar jag säga :) Namnvalet på min blogg är från den tiden då jag var nyskild och singel vilket jag inte är nu...men namnet får vara kvar ändå :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela