en singelkvinnas bekännelser

In the park

Publicerad 2013-05-31 22:32:39 i

Went to the park with max today! Had a very loooong day at work so just relaxing was quite nice :) max just played and was happy :) he climbed to the top of the tree and scared me like @@@@ but he is always ok!!

I wore a dress today that everyone cheered all day :) so nice, so lovely etc... It was quite nice to hear but I was quite surprised actually. Beside of buying it last year i also bought it at children's department .... Well well I kept that a secret...

Thinking of it it's quite funny, I got a back of an old lady of 70 years old but I bought a dress size for a 12 years old girl hihihi quite a difference hihihi

Max shot a pic hihihi well a little bit slanting but doesn't matter he'll learn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en stolt mamma till tre underbara barn, Dani, Natha och Nicke, och bor nu i Norrköping. Min partner Richard är från Skottland och jobbar utomlands. Jag älskar att resa, träna, laga mat och umgås. Och Äta choklad o blanda drinkar....Fast det allra bästa jag vet är dock att mysa med mina älsklingar! Efter flera år utomlands har jag landat i Norrköping och arbetar på Ektorpsskolan, stans bästa skola förstås :),där jag undervisar i Spanska och Engelska. Det blev lärare av mig till slut, vilket jag inte hade tänkt när jag började plugga till Socionom :) Älskar dock mitt yrkesval, jag har världens bästa jobb brukar jag säga :) Namnvalet på min blogg är från den tiden då jag var nyskild och singel vilket jag inte är nu...men namnet får vara kvar ändå :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela