en singelkvinnas bekännelser

Friday

Publicerad 2014-08-30 10:03:00 i dagligt,

again! How lovely isn't Friday? And as I finish at 12.45 it's a really loooong Friday to enjoy! 
Yesterday I was really happy cuz I managed to get my new iPhone :) 
I was actually waiting for iPhone 6 but since yesterday my old one just decided to not work I had to buy a new mobile.
Can't be without a mobile can I?? 
The decision was between iPhone 5s and Samsung Galaxy 5. I just love Samsung Zgalaxy for it's camera.... It's so great but after some helping advice I keep sticking to iPhone! 
And it's so beautiful... Some sort of champagne gold... 

Well I'm happy!! 

And of course what is a Friday without meeting my friends???




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en stolt mamma till tre underbara barn, Dani, Natha och Nicke, och bor nu i Norrköping. Min partner Richard är från Skottland och jobbar utomlands. Jag älskar att resa, träna, laga mat och umgås. Och Äta choklad o blanda drinkar....Fast det allra bästa jag vet är dock att mysa med mina älsklingar! Efter flera år utomlands har jag landat i Norrköping och arbetar på Ektorpsskolan, stans bästa skola förstås :),där jag undervisar i Spanska och Engelska. Det blev lärare av mig till slut, vilket jag inte hade tänkt när jag började plugga till Socionom :) Älskar dock mitt yrkesval, jag har världens bästa jobb brukar jag säga :) Namnvalet på min blogg är från den tiden då jag var nyskild och singel vilket jag inte är nu...men namnet får vara kvar ändå :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela