en singelkvinnas bekännelser

Summer picnic

Publicerad 2014-06-16 23:11:05 i dagligt,

with my working colleagues! It was actually raining cats and dog this morning so my expectations about a sunny afternoon wasn't very high. But how wrong I was! A lovely sun appeared after lunch and the afternoon and evening was lovely! 
AnnKatrin, our chef at school, had prepared some lovely stuff for our picnic so it was just delicious... 





My most dearest collegues, Håkan and Marita, in the grass. They r such a nice married couple, really loving and caring. 

Marita had prepared a quiz and actually I won a prize hihihi my favourite lakrits dummies :) 


The evening ended with some nice cupcakes, I chose the chocolate ones hihihi 

Good night!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en stolt mamma till tre underbara barn, Dani, Natha och Nicke, och bor nu i Norrköping. Min partner Richard är från Skottland och jobbar utomlands. Jag älskar att resa, träna, laga mat och umgås. Och Äta choklad o blanda drinkar....Fast det allra bästa jag vet är dock att mysa med mina älsklingar! Efter flera år utomlands har jag landat i Norrköping och arbetar på Ektorpsskolan, stans bästa skola förstås :),där jag undervisar i Spanska och Engelska. Det blev lärare av mig till slut, vilket jag inte hade tänkt när jag började plugga till Socionom :) Älskar dock mitt yrkesval, jag har världens bästa jobb brukar jag säga :) Namnvalet på min blogg är från den tiden då jag var nyskild och singel vilket jag inte är nu...men namnet får vara kvar ändå :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela