en singelkvinnas bekännelser

New boots!

Publicerad 2015-01-25 11:32:43 i dagligt,


Bought new boots on sale yesterday. Half price and it's my favourite brand Rieker. They r so comfy ,anti-stress as they call them, guess I need that! 
Otherwise had a quiet Saturday afternoon with one homemade mango margarita and some pizza. 


I'm really cutting down on booze due to training. Now I'm training 5 times a week and some of them r double training. Actually feeling great, eating more so no weight loss, but my goal was just to achieve a healthier lifestyle:) and I do feel I'm achieving that! 
Well, guess as soon Natha arrives I'll have to cut down on training so I can meet with her a couple of times a week as well so I guess 4 times will. D more reasonable then. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en stolt mamma till tre underbara barn, Dani, Natha och Nicke, och bor nu i Norrköping. Min partner Richard är från Skottland och jobbar utomlands. Jag älskar att resa, träna, laga mat och umgås. Och Äta choklad o blanda drinkar....Fast det allra bästa jag vet är dock att mysa med mina älsklingar! Efter flera år utomlands har jag landat i Norrköping och arbetar på Ektorpsskolan, stans bästa skola förstås :),där jag undervisar i Spanska och Engelska. Det blev lärare av mig till slut, vilket jag inte hade tänkt när jag började plugga till Socionom :) Älskar dock mitt yrkesval, jag har världens bästa jobb brukar jag säga :) Namnvalet på min blogg är från den tiden då jag var nyskild och singel vilket jag inte är nu...men namnet får vara kvar ändå :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela